Vi har administreret fakturaer og komplekse finansielle produkter for banker og andre finansielle virksomheder i mere end 10 år. Du kan derfor trygt lade Omniveta Finans tage sig af din fakturaadministration. Så kan du gøre det du gør bedst…
At drive din virksomhed

0
års administration. Hvad fokuserer du på?

Omniveta Finans tilbyder flere faktura løsninger, der gør din hverdag lettere. Du lader os om din fakturering og sikrer en effektiv administration og opfølgning. Dine kunder får adgang til en fuldt bemandet kundeservice og vi hjælper når der er problemer, når fakturaen mangler – eller når ‘hunden har spist den’

  • Minimal administration
  • Effektiv kundemonitorering
  • Kreditvurdering
  • Bemandet kundeservice
  • Salg af fakturaer ved behov
  • Adgang til Inkasso og RKI

FAKTURA ADMINISTRATION

Har du tid til din virksomhed?

Det har vi. At sørge for at fakturaen sendes korrekt, til tiden og til den rigtige person. At sørge for der bliver betalt til tiden og at din kunde behandles pænt og ordentligt – det er det vi gør. Du kombinerer let din administrationsaftale med muligheden for at sælge fakturaer – eller din aftale om salg af fakturaer med administration – det er dit valg.

Med Omniveta Finans Faktura administration kan du koncentrere dig om det du skal – din virksomhed. Og så sikrer du samtidig adgang til ekstra likviditet når der er moms, lønninger, investeringer eller måske bare lige et godt tilbud, hvis der havde været penge på kontoen.

Fakturering

Du registrerer din faktura i vores system eller sender den til os som en PDF eller som fil. Vi sørger for at din kunde modtager fakturaen som den skal være – din faktura med dit logo. Vi følger op på fakturaen, tager imod kundesamtaler, og udbetaler fakturabeløbet straks din kunde betaler.

  • Alm. faktura pr. post
  • E-faktura
  • E-mail
  • EAN fakturering
Opfølgning

Vi følger helt automatisk op på din faktura. Bliver der ikke betalt til tiden sender vi en venlig påmindelse og evt. en mere kontant rykker inden sagen evt. overgår til inkasso. Du er altid med til at bestemme hvilke rutiner vi skal følge, og du er altid sikker på at din kunde behandles ordentligt

  • Adgang til kundeservice
  • Rykker 1 – venlig påmindelse
  • Rykker 2 – mere kontant med/uden inkassovarsel
  • Inkassobehandling både udenretsligt og indenretsligt
  • Adgang til RKI registrering (Omniveta er RKI partner)
Salg af fakturaer efter behov

Selv om du ikke bruger factoring i det daglige, kan du sælge individuelle fakturaer hvis du ønsker det. Vi har ikke krav til minimumomsætning og du modtager en afregning til dit bogholderi, der tydelig viser dig hvad det har kostet. Ad hoc salg er en fleksibel service der sikrer dig ekstra likviditet når du behøver det.

  • Salg ved behov
  • Kreditvurdering af dine kunder
  • Kreditforsikring af dine kunder

Kontakt

Kontakt os på tlf: +45 7020 2084 – eller udfyld vores kontaktformular, så kontakter vi dig