Faktura administration

Har du tid til din virksomhed?

MINDRE ADMINISTRATION, MERE VÆKST

Du skal gøre det, som du gør bedst – nemlig at drive og skabe vækst i din virksomhed.

Omniveta Finans tilbyder flere fakturaløsninger, der gør din hverdag lettere og frigør tid til det vigtige. Med Omnivetas Faktura-administration sikrer du en effektiv administration af din økonomi og giver dine kunder adgang til en fuldt bemandet kundeservice, der står klar til at hjælpe.

Administrationsaftalen kan nemt kombineres med Fakturakøb (link?), der sikrer dig adgang til ekstra likviditet, når der er udgifter til momsafregning, lønninger, investeringerer eller måske bare dukker en mulighed op i markedet.

Sådan fungerer det

Du registrerer din faktura i vores system eller sender den til os elektronisk. Vi sørger for, at din kunde modtager fakturaen som den skal være – altså din faktura med dit logo.  Vi følger op på fakturaen, tager imod kundesamtaler og udbetaler fakturabeløbet straks din kunde betaler.

Vi følger helt automatisk op på din faktura. Bliver der ikke betalt til tiden, sender vi en venlig påmindelse og evt. en mere kontant rykker inden sagen evt. overgår til inkasso. Du er altid med til at bestemme, hvilke rutiner vi skal følge og du er altid sikker på, at din kunde behandles ordentligt.